Behålla dem eller inte?

2008-10-12 @ 04:51:29


I början av veckan fick min syster, i uppdrag av mig, kolla om hon hittade några snygga allround sportskor som skulle kunna passa mig och min stela (och något svullna) fotled. Hon hittade inte några så hon köpte ett par reebok klassiker. 

 

Jag gillar den stilrena modellen och de är sköna, men jag har redan haft ett par såna tidigare. Hade velat hitta ett par lite roligare skor, men det finns inga som passar eller känns bra... Letade som en galning i onsdags och även igår. Hm... Har öppet köp på skorna i en månad och vet inte om jag ska behålla dem eller inte, men om min högra fotled får avgöra så förblir de nog mina. 


Kommentarer
Postat av: Daniela

Har aldrig hittat ett par mjukare skor än dessa Reeboks. Men de finns i svart också, Reebok - Freestyle svarta

https://www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=90-5524.jpg



2008-10-13 @ 15:01:33
Postat av: BYOC

Till Daniela: Ja, visst är de det! Behöll dem och jag är nöjd med dem ännu en gång :-)

2008-10-13 @ 20:15:08
URL: http://yourowncinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0