Fina och billiga plagg!

2008-10-07 @ 21:46:25

Köpte följande i helgen:
En mörkblå kofta - Gina Tricot
En grå/röd randig tröja/klänning - Gina Tricot
Ett par svarta stickade strumpbyxor - Cubus

Letade egentligen efter:
Långa handskar - Hittade inga som tilltalade mig. Letandet fortsätter!
Uggs - Provade dem och upptäckte att man behöver flexa fotleden ganska mycke för att få på sig dem, vilket inte funkar för mig just nu. Så det blir inga Uggs alls då anledningen till att jag skulle köpa dem var just min (än så länge) rätt så stela högra fotled.

Fick med posten igår:
Den gråa poloklänningen jag beställde. Den är fin, men något för stor för mig... Hm... Får se till att gå upp i vikt! Juste, fick även 50 kr i rabatt tillsammans med poloklänningen då leveransen tog längre tid än vad den borde.

Nedan bilder på koftan och tröjan jag köpte!



 

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Fint :D

2008-10-07 @ 21:53:51
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0