Hittade inget jag ville ha :-(

2008-10-12 @ 03:29:25

Efter besöket hos ortopeden i onsdags gick min syster, min älskade systerson och jag och åt lunch på Bolero. Jag tog en halloumi sallad som smakade precis som jag minndes sen tidigare (rekommenderar den starkt!!!), min syster tog en kyckling sallad och min systerson fick nöja sig med sin nappflaska. 

När vi väl blev mätta och belåtna begav vi oss på en kort shoppingrunda... Jag hade rätt så höga förväntningar på butikernas utbud, men insåg väldigt fort att jag borde släppa dessa förväntningar och istället se till att gilla läget som det var... Dagens utflykt slutade med att vi åkte hem tomhänta då vi inte hittade något vi ville ha! Både bra och tragiskt beroende på hur man vill se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0